Trötter !

Då var första jobbkvällen avklarad å jag är trött. Helt slut. Har ätit dåligt/fel idag så magen har sagt ifrån lite.. Fyy Eva, fyy. Skärper mig genast ! Mina bästa föräldrar ställde upp och var barnvakt ikväll. Det är värdelöst att jobba i vården och ha en sambo som jobbar tvåskift. Så fort jag får nys om ett välbetalt säljjobb så...
Mycket trevligt att träffa mina kollegor igen iaf!

Nu myser Elin och jag upp oss i soffan med en mugg te och bloggar lite ;-)
Jag måste nana snart, då jag har en morgontur på jobbet imorrn...dvs 07.00-09.15.
Imorrn ska vi hämta en pall spån oxå, hos min goa vän Susanne <3

IMORRN KOMMER JAG OXÅ FÅ MAIL OM HURUVIDA JAG KOM MED I KÖRSLAGET ELLER EJ !!!!! Spännande :-) Hoppas hoppas hoppas !

Sweet dreams
Eva

Kommentarer
Postat av: Bella Bus

Håller tummarna för dig - hoppas du kommer med! :)))))

Svar: Tack snälla ;-)
Eva Pålsson

2012-10-11 @ 22:19:06
URL: http://www.equuscabella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0