Saknar MINA döttrar <3

I 12 år har mina 3 äldsta döttrar alltid bott hos mig. De har varit hos sin pappa varannan helg, max.
I augusti flyttade två av dem till sin pappa. På heltid. De har bara varit hemma några få dagar sen dess, å det tär på mitt mammahjärta. Jag försöker tänka bort det. Dagarna rullar på och vi hörs via sms, ibland. Jag har haft fullt upp med mig i 2 månader. Operation, sjukskrivning, ett nytt liv. Men vissa dagar sköljer den lixom över mig. Den enorma saknaden. Idag är en sån dag..
Förstår verkligen hur det känns när barnen flyttar hemifrån. Man har levt så många år för/genom barnen, å så plötsligt så har man mer eget liv. Det blir säkert skönt, men jag är inte redo för det. Inte ännu,. Jag vill vara mamman som barnen inte klarar sig utan. Så känns det just nu ! Tänk att det får plats såå mycket kärlek till barnen inuti <3 .
 
Idag ska jag glo på tv och tvätta. Inget mer. Slappa. Deppa. En stund iaf. Äta nåt enkelt, tråkigt och slappa.
Fram till kl 17 ungefär . SEN ska jag dra ner till Vattenpalatset och sola en stund, innan jag åker till världens bästa "terapi för själen/mammahjärtat körövning" ! Jag åker alltid därifrån med ett leende på läpparna och en skön känsla i kroppen ! Underbart :)
 
Imorrn är en annan dag !
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0