Presentjakt, Huldas och spööökrunda !

I vanlig ordning handlade jag presenterna dagen innan födelsedagen. Jagade hit och dit i jakten på en dator till en 8-åring. Det gick inge vidare.. En surfplatta 7 tum kostade typ 1400 kr, en minilaptop 10 tum kostade 2290 kr. En normalstor laptop kostade 2990 kr. Herregud! Nä, det fick bli lite blandade presenter istället, å så hoppas vi att det kommer bra erbjudanden till jul sen.

Idga fick jag äntligen jobba på Huldas! Världens roligaste jobb :)
Johanna ringde och ville jobba med mamma, så vi har krängt goda ostar, marmelader, korvar och presenter hela eftermddan !
Många nya kunder idag, det är alltid kul ! Ett bra första intryck är viktigt, ju, och de lovordade butiken och sortimentet ! Ska hälsa Hulda det :)

När vi kom hem så stod barnen beredda och ville gå Bätteropps årliga spökrunda. Perfekt, då kunde jag slå in paket medan de var iväg. Hann precis sno papper om alla paketen innan de var hemma igen. Elias var så stolt att han inte tyckt att nåt var läskigt... sen kröp det fram att det var nåågra spöken som var liite läskiga !

Nu blir det nattning av små gos, så vi andra kan följa favvoserien Bonde söker fru <3

Imorrn ska jag steke körv hele dan, på Maxi i Åsskeshamn. Å på freda me ! Ses vi där ?

Spooky hälsningar
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0