Oj !

Tittade igenom almanackan precis och inser att det inte är speciellt många helt lediga dagar framöver...Jag funkar så att jag bara har max 3 dagar framåt i huvudet. I helgen har jag varit ledig = inte tittat i almanackan alls. Det blir mycket helgjobb framöver oxå. Har bytt och grejat för att lyckas klämma in allt kul som kommer ! Körkampen den 10/11 och så helgen efter i Stockholm, igen, när musikalen ska spelas upp ! Vidare har jag 3 inbokade dema-i-butik-jobb. Kul ! Först ut är Coop i M-ås där jag ska dema Wasa bröd. Det jobbiga med att stå i M-ås är att ALLA säger "står DU HÄR" ?! .....Funderar på att skriva en liten skylt där det står "JAA, jag står här idag", så slipper alla fråga om det uppenbara :)
Veckan efter är jag på Maxi i O-hamn. Mycket mer anonymt, å skönt ! Sen har jag fått lite kul extra´jobb med Huldas ! Vi ska medverka på skymningskväll, ha en julfest, julmarknad och stå på Harryssons en kväll ! Superkul, Huldas är bäst !!!
Höstlovet spenderar barnen till stor del på fritids, tyvärr... Sara fyller år då oxå, vi får se om sambon kan vara ledig den dagen.

MEN, den 4 december, DÅ ska jag iaf till shoppingmeckat ULLARED :) :) :) Yes, det ska bli såå kul ! Nån som vill hänga med ? Vi kan dra ihop ett gäng och antingen köra några bilar eller kanske boka en minibuss ?!
Vis av erfarenhet så vet jag att det är luugnt i varuhuset den tiden ! Det har varit första advent, alla har redan köpt både vinterkläder till barnen och julklappar ! Vi kan gå i lugn och ro och shoppa loss ;)
Hör av dig om Du vill hänga på !

Dagens YES : jag har druckit nästan en hel mugg kaffe precis.... och det var riktigt gott minsann ! Har ändrat mig från " tänker inte börja dricka kaffe igen, det är helt onödigt" , till " jag SKA börja dricka kaffe igen, hur ska jag annars orka jobba som en tok och vad ska jag annars unna mig efter maten" ?!
MEN, det ska vara pulverkaffe. Helst Gevalias. Har provat bryggkaffe på jobbet, men fick ont i magen av det.

Nu SKA jag ta entimmesrundan i skogen. Sen duscha och ta på mig lätta kläder (hehe) och bege mig till dietisten i O-hamn för vägning !

Have a nice måndag folks
Eva
Hur det gick får ni veta ikväll..... kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0