Min vän Kaisa !

Fick ett sms där det stod "ska du med till Oskarshamn ?" Ehh... jag ska ju sitta hemma å tjura idag.... och tvätta..... Eller nee.. klart jag hänger med. Jag ÄR ingen tjurskalle. Inga långa stunder iaf. Kaisa kan muntra upp den mest inbitne tjuraren ;-)
Så nu har vi gjort stan. Kaisa bjöd på lunch på Asian house. Mums fillibabba ! Åt lite sushi och lite blandat från buffen. Mätt mätt i mätt mätt !! Nu är vi på väg hem, i ösregnet. Barnen slutar kl 13.15. Våra barn går i samma klass.
Nu måste jag se på vägen innan jag blir åksjuk !

Eva

Kommentarer
Postat av: Kaisa Sjöberg

Så fort körde jag väll inte, eller? Några släpp efter att nästan fått vattenplaning så saktade jag ju faktiskt ner. Kom till skolan straxt innan kl.13.00 så jag hann med en "powernap" efter den underbara lunchen.

Svar: Nej då, du körde så bra så !! Tack igen för god lunch !! Jag är glad att jag har dig Majsan !!
Eva Pålsson

2012-10-15 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0