Lax, ljuva lax !

I Timmernabben finns ett rökeri. Nabbens rökeri. De har ljuuuvliga varor. Köpte rökt lax igår... men inte på rökeriet, utan på ICA som är återförsäljare åt dom ! Avnjöt laxen med romsås, potatis och sallad. Heaven, så gutt ! Börjar få ett hum om hur mycket jag kan/orkar äta nu. Vi köpte nytt porslin på ikea i våras. Det är gigantus size på både tallrikarna och assietterna, så mina portioner ser små ut även på assiett.... därför tänker jag köpa mindre(å snyggare) assietter till bara mig ;-)

Hoppas de ringer snart så jag får hämta min juvel. Min volvo. Min träningsstudio inför A på lördag !!

En tjej tog kontakt med mig på FB angående min Gastric bypass. Hon funderar på att göra en själv och ville ha lite mer info, av mig ! Alltid kul om när man kan hjälpa andra....sen om hon blir klokare efter att ha träffat mig.... de e en annan femma :-)

Nu tar jag sambons bil ner till mamna och den fruktade vågen..

På återseende
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0