Komplimanger..

... har jag alltid uppskattat.... bara de inte har handlat om mitt utseende. Däremot om de handlat om min sång, humor eller om mina barn och deras uppfostran. Eller förstås nåt jag bakat, eller mat jag lagat !! Men när det handlar om mig, då blir jag obekväm.. fram tills nu ! Nu blir jag uppriktigt glad och nästan generad när någon kommenterar hur jag ser ut, hur fin jag är, hur smal jag blivit och hur pigg och glad jag ser ut !! Härligt! Underbart ! För de dagar jag verkligen märker att jag blivit mindre, de dagarna tror jag att jag strålar :-)
Vi ska kanske ha speciellt uppsydda scenkläder på körkampen. Och jag känner ingen ångest för det. Tvärtom. Det ska bli kul och vi kommer bli skitsnygga !!! Hade detta inträffat i våras så hade jag säkert hoppat av , om jag fått veta att vi skulle ha speciella kläder. Ni som levt med övervikt vet vad jag menar.

Snart sovdax, jobbar 8.00 - 21.00 imorgon + sovande jour efter det. Går av 07.00 på måndag. Pust !

Toodiloo
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0