Jobbat !

Det känns verkligen att man har varit hemma en månad. Och att kroppen har förändrats. Och att det gäller att få i sig näring hela tiden för att orka. Orka jobba 12,5 timme. Pust ! Det har iaf varit himla kul att spendera dagen med mina goa kollegor, de är lite halvgalna, men ändå ! I love them <3
Vi har ätit gott idag. Kycklingwok till lunch. Banoffee pie till fikat och så falsk fläskfilé ikväll. Jag har provat minimalt av allt, med blurrig mage som resultat. Känns ganska okvinnligt att fisa som en karl.... lite som att rapa. Det är ofint och det gör man bara inte. Min sambo sa i morse att jag fiser mycket på nätterna...... Phö ! Inte mer än han iaf ! Å dessutom så snarkar inte jag ! Så de så !

Vi tittade en stund på körslaget på jobbet. Längtar :)

Nu ska det bli ovanligt skönt att lägga huvudet på kudden !

Tjingeling
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0