Ida <3

Min goa Ida älskling är hos mig ! Jag hämtade henne efter hennes innebandyträning i B-måla. Sen var hon barnvakt medan jag var på körövning ! Sara och Elias hade bakat nege....kokosb....winerbrots som de bjöd storasyster på !

Åå vad jag njuter av hennes närvaro och vad jag saknar henne varje dag hon inte är här. Fick pyssla lite med henne iaf, gjorde två inbakade flätor i hennes nytvättade hår. Älskade unge <3
Kom ihåg att tiden med barnen är så kort. Vi har dem bara till låns. Jag är galet stolt över mina fyra fina döttrar och den lille prinsen hjärtegull !

Okej, jag kunde inte hålla mig idag. Jag vägde mig när jag var hos mamma och pappa.
Så knäpp man är. Vågade knappt se på siffrorna, då jag fick för mig att jag skulle ha gått upp.... Som om det skulle vara möjligt..
Jaja, hade iaf gått neråt, snart under the magic line !!

Sitter här vid tv:n å skriver och inser att det är ett liite annorlunda program på trean ... 69 saker du vill veta om sex. Blev lite sådär EXTRA glad att ingen tonårsdotter är närvarande..

Imorrn ska jag vara politiker några timmar. Sitter med i Barn och utbildningsnämnden och det är intressant och givande! Det är första sammanträdet efter operationen, så det var ett tag sedan sist. Jag är ersättare, så jag behöver inte alltid gå, men imorrn är Madde borta, så då rycker jag in.
Nu ska jag fylla upp vattenflaskan, borsta av gaddarna och nana kudden!!

Natti natti
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0