Hej å hå !

Klockan ringde kl 05.30. På min lediga lördag. Va tacksam nu unge ;) när mamma spenderar sin lediga lördag med dig. Går upp i ottan. I dimma och mörker. Lirkar på transporten, lastar hästen och tuffar iväg 15 mil ner i skogen. Sitter i ett lite ruggigt ridhus och hejar på alla duktiga tjejer från vår ridklubb. Tycker det gått hyfsat för er fast ni fick 2 stopp i båda klasserna. Spenderar 6 timmar där + 4 timmars restid sammanlagt. Alltså 10 timmar egentid med din ömma moder ! Jag vet att du är tacksam, min bästa Elin <3

Jaja, vi hann ju hem till musikcafeet som började kl 17, där min kör Vox nova underhöll med både sång och musik. Det blev lyckat och det var jättekul !! Mina föräldrar kom dit oxå ! Jag älskar dem innerligt !!!

Det blev ingen tjejkväll ikväll, "på grund av anledning" , som min kära kollega Cissi brukar säga. Men vi laddar om och tar det en annan gång :) Å det var nog tur det, för jag är skit slut ! Ska bara skriva detta inlägg å sen krypa ner i mjuka goa sängen.

Imorrn tar jag mina små gos och åker över till syrran på Öland, där barnen ska öva till musikalen. Jag är innerligen tacksam över att mina föräldrar gav mig tre syskon !! Mina bästa brorsor och min bästa syster yster!

Den jag alltid förlorar över i WF... Annsofie i Kristdala... har tjatat om en uppdaterad bild på mig här på bloggen..... så idag bjuder jag väl på en då. Dagsfärsk, mitt i stressen efter hopptävlingen, innan kyrkan. I nya kjolen ;)

See ya
Eva


Kommentarer
Postat av: Ann-Sophie i Kristdala

haha duktig flicka... åh så stavar ja med PH Ann-SoPHie... va inte lessen nu ja kanske låter dig vinna lagom till jul... ;-) men de syns duu... skillnad.. ;-)

Svar: Ja det vore ju en trevlig julklapp hörrö du PH ;) Tack !
Eva Pålsson

2012-10-20 @ 21:59:05
Postat av: Elin

Wow! Vad du är duktig, vilken skillnad!

Svar: Tack snälla ! Kram
Eva Pålsson

2012-10-20 @ 22:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0