glömsk.se

Jag har gjort det igen. Glömt att barnen ska till miniorerna OCH kören. Igen. Precis som förra veckan... Men idag satt vi iaf inte hemma och gjorde ingenting, utan jag var på Huldas och barnen lekte med Liam. Allt var frid å fröjd. Det kom en hel busslast med pensionärer som skulle shoppa loss på Huldas, så det var bara tur att jag var där (jag jobbade inte idag), så vi hjälptes åt att serva kunderna ! Sen kom jag på att Elin kom hem från praktiken runt 15-tiden, så då stannade vi en stund extra för att hämta upp henne med, när vi ändå var nere i M-ås. Gjorde så, å sen åkte vi å köpte pizza, faktiskt ! Jag provade en liiten slize och det gick bra, men var inte speciellt gott.. Konstigt att smaken ändras så efter op ! Däremot är jag sugen på blodpudding ;)
Sen såg vi på filmen Mästerkatten och myste en stund. När barnen lagt sig så tog det inte lång stund förrän Sara (som vanligt) kom upp igen och ville säga något.... VAD är det nu ? -Mamma (bekymrad röst)... DU glömde att vi skulle på miniorerna OCH kören ikväll. DU glömde båda sakerna ! OJ ! Jag men just det :( Förlåt ! Natti natti, sov nu !
Sen slår det mig - ska inte barnen komma ihåg det själva ??
Men , det är klart att de inte tänkte på det när de lekte med Liam å hade jättekul :)

Ojojoj, nu börjar Bonde söker fru, mitt favvoprogram, ju !
Ikväll kommer alla brudar till deras gårdar, kul !

Ha de
Eva
Det blev ingen vikt idag, glömde även det. Är det åldern månne ??

Kommentarer
Postat av: carola

Haha, lustigt ser ungefär likadant ut här med skillnaden att jag stekte blodpudding idag. Lite glömsk här också, vätskebrist?

Svar: Vätskebrist, absolut ! (känns bättre än åldern..) Det är svårt att dricka tillräckligt !! Gick det bra att äta blodpudding ? Lingonsylt ? Jag är såå glad, då jag verkar kunna äta det mesta ;) Ses snart ? Kram
Eva Pålsson

2012-10-10 @ 20:55:05
URL: http://smedbykalmar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0