Glögg å peppisar :-)

Avnjöt nyss 3 pepparkakor och en hutt glögg ! Mumma så gott det var och jösses så sött glögg är alltså !! Man är ju inte riktigt van vid så söta grejer nu för tiden. Men gott var det Och vad gott det luktar med varm glögg ! Bättre än doftljus.... bara att värma upp lite glögg och ha i en skål på bordet ;-)

Men inget går upp mot dinkelpepparkakorna vi har på Huldas !! De är kryddiga och krispiga. De chokladdoppade peppisarna från Årechoklad är inte heller fy skam ! I år har vi även några nyheter på glöggavdelningen, men jag har inte hunnit testa dem.

Nu har de aningens ovanligt sminkade barnen både kommit hem och gått och lagt sig. De hade haft kul på discot. Jag frågade prinsen om han hade dansat mycket ? DANSAT ??? ELLER HUR ?!?!! Nee, skulle inte tro det mamma ! Men jag stod på händerna flera gånger och då tyckte några killar att jag var duktig på det... Sen sprang vi mycket och jag råkade krocka med en kille som jag inte känner.... men jag sa förlåt. Okej, verkar varit kul då... typ !
Sara redovisade mest alla inköp på discot .
Tjejigt/killigt - manligt/ kvinnligt. Inga hen på det discot ?!

Natti natti
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0