Glad :-)

"Ni som sitter här är handplockade. Sträck på er !"
Jag är fortfarande så himla glad att jag kom med i körkampen !!
Nu funderar jag på om jag ska klippa mig? Kort/kort lugg/ fräsa till mig lite.... Eller gå på min plan och låta det växa ut mer för att sen permanenta det ...
Men då har jag ju min nuvarande tråkiga frilla på körkampen..... Svårt ! Det kan bli så att jag klipper det. Mycket ! Å lite nya slingor.... å lite nya kläder.... Oj vad dyrt det börjar låta....

Idag var de små på miniorerna och barnkören. Sambon sa att Elias hade varit med och sjungit ikväll och då blev hans mamma jätteglad :-)
Han är nämligen jätteduktig på att sjunga, precis som sina systrar!
Det vore så kul om han var med och sjöng upp i kyrkan nån gång. Min prins <3

På söndag ska vi till Öland igen. De ska öva till musikalen som de ska spela upp i Stockholm i november :-)
Kom på att jag ska passa på att köpa lite presenter då oxå, då Sara fyller 8 år snart.... 1 nov blir hon 8, vår lilla stjärna !

Hon önskar sig en Ipad....

Imorrn ska jag städa både inne och i stallet. Våra hästar går fortf. ute på nätterna, men snart får de börja komma in...
Min filosofi är att hästarna ska leva så naturligt som möjligt, lite som förr i tiden och att de ska vara UTE i stora hagar med blandad terräng, så många timmar per dygn de bara kan !!!!! Det har funkat bra i 12 år nu iaf !
Peppar peppar så har vi haft friska hästar så gott som hela tiden.

Mitt mål till våren är att börja rida igen. Har jag möjlighet så vill jag köpa/låna en nordsvensk till MIG !!

Vi får se helt enkelt. Det är viktigt att ha mål i livet, både korta och långsiktiga ! Glöm aldrig det !!

Vilken fotbollsmatch igår ;-)
Sambon som jobbar dagvecka, låg och sov..... När vår småländska stolthet Rasmus Elm avgjorde med sitt supermål... då vaknade han. Inte av tv:n.... men av mitt jubelvrål med efterföljande segersång + nån olustig segerdans(som sambon slapp se) ! Det GÅR ju inte vara tyst när man får sån underhållning. Heja Sverige ! Tur att vi inte bor i lägenget...

Nu ska jag tugga i mig calciumtuggtabletten å borsta gaddarna. Sen blir det bingen.
Imorrn är en ny dag.
Avslutar med en text som en av de som bor på gruppbostaden där jag jobbar, har på sin vägg :
Strö rosor för varandra. Törnen strör så många andra.

Kjamar
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0