Fjärde ronden Eva vs råttan = knocknout !! Hehe !

Idag, äntligen, efter måånga försök, så fick jag äntligen råttj**eln !! Hade ju gillrat 2 fällor i bilen igår och den (hon) hade lirkat av osten (igen) på den ena, men BANG ! inte lyckats på den andra ! Hehe !
 
Varnar känsliga läsare redan ku, då bildbevis kommer. Likt övriga jägare vill man ju gärna ha bildbevis på lyckad jakt !
 
Idag blir det jobb igen. Sen, direkt efter så ska jag på första repet med M-ås kören, nice !!
Så nu måste jag få i mig lite lunch och packa med lite kläder att byta till efter jobbet.
 
Jag pratade nyss med Hulda, min bästa chef ! Vi planerade lite aktiviteter framöver = mycket kul som kommer hända ! 
Det är såå kul att jag får vara med och planera och styra å ställa i och omkring butiken ! I love it !!
 
Nehe, får göra ett ryck nu då !
 
Trevlig tisdag folks
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0