Dubbel cheeseburgare ..

Nu har barnen övat klart. De är så himla duktiga och begåvade ;-)
Min lilla prins sjunger solo på ett ställe och har 2 korta repliker som han satte så bra idag ! Sara vet vad hon ska göra och hon kan hela musikalen, så hon sprallade runt med sin syssling Line .

Nu sitter vi på donken. Jag har så sakta tuggat i mig delar av en dubbel cheeseburgare. Så fånigt att köpa en sån. Hade verkligen räckt med en enkel cheese. Jag tog bort det ena brödet och halva ena köttbiten. Tuggade supernoga och åt sakta. Det gick bra men jag är smällmätt. Och törstig. Har druckit hela dan men är fortf lika törstig.

Barnen får åka rutschkanan en stund till, men sen måste vi hem. De ska duscha och vara i säng senast 19.30, för SEN blir det lite egentid, med tända ljus, en mugg te och Solsidan !! Hoppas kvällens avsnitt toppar de tidigare!

Sen ska jag leta fram Dirty dancing filmen å drömma mig bort lite...

SnabbmatshälsningaEva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0