Dax att röra på sig !

Vaknade med huvudvärk idag. Iiiinte vanligt alls. Jag har sällan huvudvärk. Måste bero på för lite dricka. Jag måste ha en vattenflaska vid sängen. OCH dricka så mycket jag bara kan, all vaken tid. Innan op var det en baggis. Då kunde jag svepa en halvliter åt gången och sammanlagt 2 liter om dan. Nu blir det ju bara 1,5 dl på 10 minuter, NÄR jag väl kommer ihåg att dricka. Skärpning Eva !!

Nu lyssnar vi på Åsas musikal "den gode herden" på cd och laddar inför övningen i eftermiddag. Det ska bli kul !

Imorrn ska jag till dietisten. Det ska bli intressant att kolla vikten OCH att se hur det har ändrats på den där hemska "fettmängdsmätaren" !
Nu ska jag se om traktorskrället startar så jag kan köra ut en ny bal till pållarna. Det enda tråkiga med denna årstid är definitivt geggan i hästhagen !! Inatt ska hästarna in. Allihop. Och Milton bus ska stå i en egen box. Utan mamma Minola ! Vi får se hur det går. Han blev 5 månader den 12/10 så nu är det dax att vara lite utan mamma :)
Slänger in en bild på Milton oxå, kanske många som inte sett honom. Vår första egenuppfödda lilla stolthet !

Have a nice söndag
Eva

Kommentarer
Postat av: cissi

Åhh söta pojken! Och skärpning min vän, drick!!

Svar: Mormors lille pöjk ;) Japp, idag ska jag söörpla water !! Kjam <3
Eva Pålsson

2012-10-21 @ 09:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0