Dåålig uppdatering

Go kväll !
Det blir ett kort inlägg ikväll då jag är suuuupertrött efter 14,25 timmar på jobbet, med fullt ös. Somnade dessutom sent igår och har den "tråkiga veckan" just nu.

Imorrn ska jag jobba i butik ! Kul !! Inte i världens bästa gårdsbutik tyvärr, men på Konsum här i M-ås. Alla ska få provsmaka Wasas nya bröd :-)
Sen blir det fredagsmys de lux ELLER Johannas innebandymatch i Färjestaden..... får se vad jag orkar..

Kommer jag upp i tid imorrn så SKA jag iaf ta en morronpromenix innan jobbet.

Nästa vecka, på höstlovet, så ska vi ha en Singstar-kväll här hemma !! Då ska barnen få sig en omgång ;-) Dessvärre är de svårslagna!

Längre inlägg imörrn, lovar !!

Buss å kran
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0