4 storlekar mindre !

Igår köpte jag en ny jeanskjol. Utan att prova. På rean. Fick ett sms från Kapp Ahl med ett erbjudande om förtur på "halva reapriset". Tog med min prins och äkte in till stan en runda. Han fick 2 nya luvtröjor och 3 t-shirts. Coola. Såna som han kommer använda! Han var såå glad, provade alla när vi kom hem och hängde upp dem noga i garderoben. Min prins !
Jag köpte en skön stickad tröja till mig, å så kjolen då. Den är 4 strl mindre än min förra. Innan jag gick och la mig igår så provade jag den. Herregud ! Den passade :) Tänkte innan att den nog skulle passa efter jul nån gång.... YES ! Tröjan var oxå kanon. 2 strl mindre än mina gamla !
Sambon fick nya byxor, en skjorta och en stickad tröja. Sara fick en snygg tunika och en till tröja. Summa 824 :- FYND ? JAAA !!
Tack KappAhl :)

Sen köpte Elias en innebandyklubba för sina egna pengar . Den sov han nog med inatt tror jag ;)

Nästa år fyller jag 40. Vet inte hur det kommer kännas. Men en sak vet jag. Det är inte BARA jag som fyller 40 nästa år !!
Det är vääldigt många födda 1973 från Mönsterås kommun. Och vi har precis bestämt att vi ska fira det. Tillsammans ! Vi har startat planeringen på facebook. Det kommer bli SKITKUL !!! Sist vi sågs var på återföreningen för ett par år sedan och då ville alla att vi skulle ses snart igen.
Det känns dessutom EXTRA bra när jag inte behöver tänka lika mycket på hur jag ser ut, hur jag mår, vad jag ska ha på mig, vad alla ska tänka...... Jag kan bara slappna av, köpa nåt snyggt att ha på mig och åka !!! Underbart !

Nu ska jag ut å köra traktor. I`m a countrygirl, aha !

Hörs ikväll
Eva





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0