Ullared, Huldas å fullt upp

Igår var Johanna och jag på Gekås !! I love that place <3 Speciellt i december . Det var jääättelite folk, som alltid i dec. Handlade precis det jag hade tänkt.. plus nåågra saker till. Men jösses vilket väglag å köra i ! Det gick iaf bra, men vi körde förbi flera bilar som låg i diket, å på hemvägen, mellan Växjö och Högsby (alltså tråkigaste delen på hela resan) så såg jag en älg i vägkanten.... Tack och lov att den precis hunnit över den hala snöglåpiga vägen !!! Vi var hemma redan 17.45, rekord tror jag ;-) Idag har jag jobbat på mitt absoluta favvoställe- Huldas ! Så himla kul. Fixade iordning två korgbeställningar direkt när jag började. Två fröknar på en förskola i Mönsterås blev nog extra glada ikväll ! En timme innan stängning ringde en kund och beställde 28 st presentkort a' 300 :-...... Bara sätta sig att börja skriva :-) Två kunder idag har kommit fram och kommenterat min viktnedgång . Så himla kul det är :-) Imorrn blir det heldag på Huldas, hoppas vi ses där !! Tjingeling Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0