När benen är som gele, tacos å körövning !

Idag har jag varit LEDIG !!! Heeele daon :)
Underbart skönt. Spenderat dagen med både kidsen och bästa Kaisa å hennes kids. Vi valde mellan bio / Leos / Vattenpalatset.... efter liite övertalning så gick K med på det sistnämnda. Det vart så himla härligt att bada och bubbla och åka vattenrutsch !! Efter 2½ timme var vi slutkörda, allihop faktiskt. Sen bestämde vi att vi skulle käka tacos ihop ikväll. Gott, å trevligt ! Vi är alldeles för dåliga på att ta oss tid att UMGÅS med vänner. Vi började så smått att prata om vad vi ska hitta på till sommaren.. kanske Legoland.... eller nåt annat kul ställe (ingen djurpark). Jag röstar dock för Kroatien, igen, men det får jag drömma vidare om tror jag..
Sen var det dax för körövning ! Det är ju egentligen på måndagar... men i måndags hade vi nog inte blivit så många, så vi körade ikväll istället, ju ! Alltid så himla kul att träffa alla goa körkompisar !!!

JAMENJUSTDET !
Jag vägde mig igår på jobbet. Har gått ner 33 kg sen flytstart, AND I FEEL SOO GOOD !!!!!!!!!!!!!!! Jaa, jag gillar utropstecken ;)

Hulda ringde mig idag oxå, å frågade om jag kan jobba där när de är i Thailand.... Kanske bättre jag hänger med till Thailand så kan Hulda hålla ställningarna i butiken.... ifall nåt blir fel.... kanske kassarullen tar slut.... eller nån kund frågar nåt jag inte kan...ska föreslå det till henne :)
Nejdå, men jag ska ju själv lägga mitt nya schema på mitt nya jobb, så jag hoppas jag kan pussla ihop det med Huldas öppettider.... det är ju bara i 2 veckor (som de ska ligga på playan å sippa paraplydrinkar å steka i hettan) så det ska nog gå !
Nää, jag e inte bitter..

Nån som vill spela wordfeud förresten ?
Jag heter EvaHulda

Jösses vad man blir mör i kroppen efter några timmar i badet.
Jag känner mig som en heffaklump ungefär. Det var iaf kul när jag provade baddräkten idag och insåg att jag snart behöver en ny. Den är ganska stor nu !

Johanna min goa ringde förut och ville åka till Kalmar imorrn å shoppa lite på rean... ska fundera på det lite...

Nu ska jag heffaklumpa upp mig i soffhörnet med en mugg te.

God fortsättning alla fina !
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0