Jobbat jobbat å jobbat !

Sorry för usel uppdatering. Har jobbat som en tok och kommit hem sent. Jag har haft ett intensivt schema av en anledning. En kul anledning !!! Jag ska jobba på Huldas alla dagar fram till julafton !!!! YIPPIE ;-)
Ja, inte riktigt alla dagar .. ska vara ledig den 19/12 för sista julklappsfixet .

Imorrn ska jag på sista BUN för i år. Vi ska börja med att äta jultallrik på Munken. Grattis till mig... blir ju för sjutton mätt på en skiva julskinka och en prinskorv.. typ.
Får väl be om doggybag ;-)

Vilken känsla det är att verkligen LÄNGTA till sitt jobb !!
Jag fullkomligt älskar att jobba i den underbara gårdsbutiken. Å ju mer vi har att göra, desto roligare är det.
Sen att jag nu har 30 kg mindre att släpa omkring på, gör ju att jag känner mig mycket piggare och har inte alls ont i kroppen eller problem med hälsporren. Underbart härligt :-)

Till våren ska jag på kryssning för första gången i livet ...
Och inte med vilka som helst !
Vi har bildat en grupp på facebook, alla vi som är födda 1973och gick på Parkskolan på högstadiet !!!
Vi fyller ju 39+1 nästa år och ska ha gemensam fest då .
Å jag ser fram emot det. Jättemycket !!
Supermycket :-):-)
FÖR den här gången slipper jag ha ångest övwr t.ec vad jag ska ha på mig, vad alla ska tänka om hur fet jag är, hur jag sitter, står, dansar och om jag ser extra stor ut i vissa vinklar..... Sånt som tog upp i stort sett alla tankar tidigare :-(
Jag ska kämpa fram tills dess, börja träna och äta extra bra. Och köpa nåt riktigt snyggt, i en vanlig affär, gå till frissan innan och va dösnygg på den där kryssningen. Min revanch *stavning* efter 20 år som tjockis .
Sen ska det såklart bli suuuperkul att träffa (nästan) alla !

På tal om träning...
Jag har aldrig varit på gymmet. Alla andra har varit där tusentals gånger(tror jag..) och kan allt där å vet hur allt funkar, å har rätt sorts kläder... Hur gör man?När ? Var ?
Jag jobbar ju så mycket, så jag vet inte när jag ska klämma in träning. Men nu är det så halt å kallt så det är svårt att ta mina entimmes snabba promenader...
Känner mig som en soffpotatis som lever på pepparkakor... Fyy Eva, fyy...så gott !

Vilken överraskning det dök in här nyss <3
Min goa ljuva söta bästa Ida kom hem till sin mamma minsann !!!!!!!!!!!"
Bara Johanna som fattas, så hade hönsmamman haft alla kycklingarna hemma...
Snart jullov, då hoppas jag de kommer vara myyycket här <3

På torsdag kväll får jag äntligen se de små juvelerna gå lucia. De har redan lussat två gånger, å Elias har sjungit staffan stalledräng å jag har inte sett eller hört... Mamma sa att de var duktiga iaf, för de lussade på PRO häromdan, å där var både mamma å pappa. Mamma sa att Sara hörs mest i kören.... uuundra vem hon fått det ifrån.....

Nehe, nu blir det soffmys en stund med söta döttrar

Eva

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tja snygging :)
Du är grym!!! Har aldrig varit på gym i hela mitt liv förutom i skolan då :/ fast det är ju inte så länge sen iof ;) Men jag började på Puls och träning 249kr mån. De har öppet 05-23 varje dag, bara o gå dit precis när man vill. Visst finns det muskel knuttar som tror de e ngt. De tittar lite på en men vaddå har de fött 5-6 ungar och är 30+ nope. Häng på vett ja skulle va super roligt. Kram

Svar: Tjenare kexet ;)Tack ! Det låter ju intressant ! Vad har man på sig ? Får man hjälp ? Dusch ? Det vore absolut kul att gå dit ihop, då kan man ju peppa varann, ju ! Kram
Eva Pålsson

2012-12-29 @ 21:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0