I´m back !

Ojojoj vad jag har saknat att blogga ! Jag har tyvärr inte kunnat logga in på blogg.se på mobilen, å har inte orkat dra fram laptopen på kvällarna. Jag har nämligen jobbat som en.... jaa, som en arbetshäst kanske.. (inte som mina feta ponnyer i hagen iaf.. ;) )
Det har varit helt sjukt kul att jobba 10-13 timmars pass på Huldas. Tiden har bara runnit iväg och det är bara så himla kul att vara där. Massor med härliga kunder att serva och typ 60 kg ost att bita upp och plasta in. Massor med presentkorgar med egenhändigt ihopplockat innehåll, som man blir extra glad när kunderna väljer :)
Det var många anställda på olika företag & dagis/skolfröknar som blev uppvaktade med klappar och presentkort från Huldas - KUL !!

Julafton igår. Myysigt. hemma hos Mamma och Pappa. Som vanligt. Tradition ju. Mina bröder och jag kan inte klippa julaftonsnavelsträngen. Men syrran har gjort det för många år sedan. Imponerande ! Strongt ! Saknar henne och hennes familj dock ... Får bjuda hem dem nån dag. Men trött var jag. Jättetrött. Har ju jobbat väääldigt mycket och det kändes i kroppen. Vet med mig att jag slarvat en hel del med maten oxå. Har mest ätit knäckebröd och druckit shakes. Å så en del godis... å kaffe. Vad göra när man måste vara pigg på jobbet å när jobbet dessutom är överfullt med godsaker... Skärpning Eva !
Barnen verkade nöjda med sina julklappar iaf ! De stora fick pengar och bara nåt litet paket. De små fick många billiga paket å varsen kälke, typ Snow racer. De har teståkt dem idag, men föret var ej så bra då det var 5 plusgrader och blött.
Jag har jobbat heele dan. 8-19. Bara 5 pass kvar på mitt ord jobb. Sen 5 dagar ledigt, å sen börjar allvaret ! Nytt jobb - nya utmaningar. Spännande. Hoppas det blir bra :)

Har precis sett Så mycket bättre - återträffen ! Så himla bra !!!
Magnus Uggla - I will always loove you <3

Saknar mina stora tjejer så det gör ont. Ibland vill jag bara vrida tillbaks klockan och njuta av dem <3



Jaja, imorrn e en ny dag. Å då ska jag jobba med min Cissi iaf !
Var rädda om varann
Eva

Kommentarer
Postat av: cissi

Underbara du! Uuu vad jag ser fram emot att träffa dig imörra!

Svar: pööööösssssss <3 <3
Eva Pålsson

2012-12-25 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0