Bonde söker fru <3

Phö.. jag visste väl det :-(
Johan valde fel tjej. Inget ont om Jonna, men han skulle gått på känslorna han fick tidigt för Elin, ju !!

Nu sitter Elin ( min Elin alltså) å jag och ser på "c/o Segemyr" !! Kul när barnen ärver mammas (dåliga) humor :-)
Det är repriser som går nu och ikväll är det avsnittet där Fredrik är med i Jepardy !!!

På lördag ska sambon å jag på julbord med övernattning på Stuvenäs. Det är med Huldas och det ska bli sååå himla kul att komma iväg lite. Barnen ska sova hos mina föräldrar. Men på söndag ska jag öppna på Huldas vid 9.30, så ..... sambon får väl köra hem på morgonen helt enkelt.... ;-)

Toodiloo
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0