Äntligen hemma <3

Har landat in i hemmets lugna vrå, efter en heldag med glögg, pepparkakor och julmust ! Trevligt minsann.
HA! Jag skulle ha på mig tomteluva, vit långarmad tröja och rött förkläde. Tröjan var i strl L och den var STOR !! Lycka !! En M hade passat bättre. Jösses, kan inte fatta det. Sist jag hade strl M var för 20 år sen.... minst. Lovely :-)

I morse när jag skulle åka till O-hamn så hade jag ingen mat att ta med, så sambon tipsade mig om att ta en sån där färdigrätt i frysen. Okej, en sån fick det bli, med följden att jag åt ca en tredjedel och slängde resten.
Satt där på lunchen och funderade på att starta ett företag som gör färdigrätter för oss GBP opererade !! Små söta portionsformar till micro/ugn med typ 2 dl mat i. God mat. Proteinrik. ... Tål att tänkas på !!

Nu ska jag försöka sära på Elias ocv Sara som i sann syskonanda ligger i en hög på golvet och slåss :-\

Trevlig lördag på er
Eva


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0