Hemma med söt dotter nr 2 <3

Johanna följde med hem ikväll - mys !
Hon har jobbat i O-hamn å sålt jordgubbar, duktig kicka ;)
 
Nu sitter vi här med en stor kopp te och planerar morgondagen lite.... J tycker vi ska rida.... Hon på Padde och jag på Detroit.....
Låter kul, men i min sommarplanering så finns ingen tid agtt sitta i skuggan med nåt gipspaket... Haha, vi får se hur det blir.
Ska iaf ta med J på min härliga morgonpromenad, tidigt !!!
 
Ikväll har jag fått både mms och meddelanden på facebook från polarna som är på Sweden rock.
Å de har så himla bra väder, så himla bra musik, å så himla kul.
Men neeejdå. Jag är inte bitter.. Vem hade velat vara där lixom. När man kan vara hemma och jobba....
Phöö !
 
Nästa år ska jag med iaf :)
 
Nu ropar kudden - snälla Eva, kom och dregla ner mig !
Jaa, jag kommer !
 
Guttinatta
Eva
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0