Sommar sommar sommar !!!

Mitt i denna stora omställning så är det faktiskt alldeles förträffligt okej ! Härliga lediga dagar med barnen, i solen och på stranden. Underbart att ha cykelavstånd till det mesta ! Majzan får oxå lite sommarlov ;) (jaa, Majzan min bil alltså).

Måste väl uppdatera min viktnedgång lite då va...
Ställde mig på vågen häromdan.... och håll i er nu ;)
-51 kg !!!!!!!!
YIPPIE :)
Kläderna i 42-44 har blivit för stora !
Herregud. Letade upp gamla bilder i den gamla datorn.... kommer knappt ihåg, vill inte komma ihåg heller.. Är så otroligt himla superglad att jag genomgick operationen som på alla sätt förändrat mitt liv !
Jag har inte börjat träna på gymmet ännu. Går dock en timme varje dag (ibland både morgon å kväll) bara för att det är så himla skönt !
Köpte en bikini i strl 40 i Ullared - lycka å de då :)

Kommer börja blogga lite mer nu efter hand, då tillvaron stabiliseras och den nya vardagen börjar infinna sig.
Jag är ledig fram till 5/8... å jag gillar´t !!



Ha det bäst
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0