Känslomässig berg & dalbana

Livet är inte lätt. Ingen dans på rosor. Inget fluff fluff lull lull. Inte alltid iaf.
Svåra beslut tas. Måste tas. Skitjobbiga beslut. Skit.
 
Den 1/9 får jag min lägenhet... eller rättare sagt mitt "gårdshus". Mitt i city, centralt men ändå lugnt. Nära jobb, skola och affär. Nära bussförbindelser för döttrarna.
Litet. 2 rum å kök. LAGOM ! Barn varannan vecka. Suck. Blir nog bra till sist. Kan bara bli bättre.
Vill dit NU. Villl inte dit nu... vill njuta av sommaren... vill... jaa, vad vill man ?
 
Berg å dalbana varje dag. Mår bäst av att jobba ! Slippa tänka. Slippa känna efter.
Saknar. Längtar. Sörjer. Framtidsutsikter. Gosar. Promenerar. Planerar. Saknar. Ååååå ...
 
Saknar att blogga. Ser på statistiken att mina trogna läsare hänger i, dag efter dag. Gulle er <3
 
Ska må bra - målet med livet, ju !
 
Är otroligt tacksam över mina älskade vänner som finns, både nära och långt borta. Tack !
 
 
Eva

Kommentarer
Postat av: carola

En stor omställning, visst är det en bergochdalbana allt. Själv har det fungerat bra här hemma men orken har trytit ibland, blodsockerfall snabbt som 17 emellanåt, träning lades på hyllan. Nu börjat ut och gå och cykla med maken. Har varit mitt stöd i detta svajjiga nya liv. Dumpar fortfarande lätt även på mat men glad att jag börjat känna mer stabilitet i vardagen. Blir ngt att be dem kolla upp på 1-års dagen. Såg att du var i stan förlite sedan, komiskt nog var vi nästan brevid men åkte hem precis innan ni kom dit (puben) dottern och jag frös som asplöv brr.. men det blir fler ggr. =)

Svar: Jag dumpar väldigt sällan, har iofs lärt mig vad jag dumpar på... Håller med om blodsockerfallen... svårt att komma ihåg att äta alla mellanmål, speciellt när det är varmt. Å så dricker jag dåligt vissa dagar, kommer på det när jag sällan behöver gå å kissa ;) Så typiskt att vi inte sågs då ! Hoppas vi ses framöver :) Kram på dig <3
Eva Pålsson

2013-07-10 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0