Vilse i pannkakan !

Asch, så virrig jag är !
Begravningen är ju för sjutton nästa vecka, på torsdag.

Idag blir det helt enkelt en ledig dag, utan en massa måsten (ja förutom de vanliga husmorssysslorna).. Ska ner å handla lite gutt till helgen + jäst till grötbullarna. Kanske tar bussen till Kalmar å strosar runt lite. Jaa, DET ska jag göra.
*loggar genast in på KLT å rekar busstider*
Det är så himla nostalgiskt att åka buss till stan !
Back to the 80`s !!

Lyssnar på Gloria på cd. Den är så underbart fin ! Det ska bli superkul att få sjunga upp den i kyrkan nästa helg !!
Jag ska be någon att filma det. Underbart vackert - ni kommer väl ?

Detaljer 09:05 09:55 00:50 0 Landsbygdsbuss Realtid Resegaranti

Linje Från -> Till Läge Tid Trafikinfo Anm
Landsbygdsbuss 160 Mönsterås Resecentrum
-> Kalmar central B
C Avg: 09:05
Ank: 09:55 Realtidsinfo I tid
R anpassad
Antal zoner:5
Japp ! Älskar att vara impulsiv, så nu sticker jag !

Ciao
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0