Utflykt - precis vad jag behövde !

Spontantrippen till Kälmä blev precis som jag ville ! Gick i alla (ja nästan) affärer jag ville, i luuugn å ro ! Provade kläder och LOG samtidigt ! Den kombinationen kan jag inte minnas när jag kände sist.... Kanske nån gång i början av 90-talet. Kanske.
Visste precis hurdan jacka jag ville ha. Hade tålamod och hittade den till sist. I´VE HAD THE TIME OF MY LIFE !!!!
Jag köpte en figursydd jacka i storlek 40-42 ! HURRA HURRA HURRA !!!!
Tror jag har mågna läsare som fattar känslan ! Aldrig i mitt liv trodde jag att jag någonsin skulle kunna komma i den storleken, ever in my life . Den är ju "jätteliten" ;)
Anyway, provade andra kläder oxå, å fick ibland byta ner mig i storlek, då jag slet med mig lite för stora kläder till provrummen. Kom in på "stora storlekar" avdelningar och insåg att även den minsta storleken där var FÖR STOR för mig .Helt otroligt OCH kul !

Åt lunch på fyra kök. Det blev en barnportion av dagens,, å jag orkade väl halva den ungefär.. Innan jag åkte hem tog jag en chicken salsa jr burger på Mc donalds. Det gick bra att äta en sån,, tog bara bort "underbrödet" och nästan halva "överbrödet".
Tog bussen hem kl 17, så fatta vilken heldag, jag var ju inne i Kalmar vid 10 :) Lyssnade på Gloria som jag hittade på Spotify. Bäst att öva som tusan !

Nu blir det Lets dance å en mjölkdrink innehållandes Galliano å så mjölk då. Gottis ;)

Ha´re
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0