Underbar körsång å så lite harvning på det !

Det var nästan magiskt ikväll i kyrkan !
Över 200 körsångare framförde Gloria av Vivaldi. Mäktigt !
Sambo de små barnen och Johanna kom och tittade.
När vi börjat sjunga tittade jag ner på dem i bänken... Elias satt och SOV !! Min lilla prins somnade till klassisk musik....
Verkligen synd att man inte visste det när han var yngre ;)

När vi kom hem skulle Johanna rida på Detroit, så jag passade på att harva ridbanan efter regnet. Det var läääänge sen jag harvade den, tror det var i början av december, precis innan första snön kom...



Nu dricker vi te och ser på "pensionsjävlar USA" - så himla kul :)

Ha de
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0