Städ, tvätt å sång

..hela dagen lång. Japp, så har min måndag sett ut. Har dock slöat lite emellanåt oxå ;)
Ganska skönt att slänga i en tvätt, sen belöna sig med en timmes surfande/kaffepimplande !
Sen ett varv med snabeldraken - mellis å nån halvdplig serie på teven.
Torka golven - lunch å kaffe igen ;) 
Hann med en morgonpromenix med Ludde oxå. Skönt, men liite kallt i skuggan kände jag, då jag bara slängde på mig en fleece. Men snart så !
Tänk när man föredrar att promenera på morgonen INNAN det blir för VARMT !!! (å så alla mygg, flugor, mördarvårtbitare å ormar...) Njuter av våren innan alla eländen kommer fram !
 
Johanna kom efter skolan oxå, och var hemma med småsyskonen när jag var på körövningen. TACK gumman <3
Ikväll repeterade vi mest på Gloria av Vivaldi !!! De e lite å bite i om en sär... Men ska bli så himla kul när vi kan den ! Uppsjungning i Mönsterås kyrka den 27 april + i Döderhults kyrka den 28 april. Hoppas ni kommer,, ni lär inte bli besvikna ! Ca 200 körsångare blir vi !!!!! (jaa, jag gillar utropstecken, ju)
Jag fick med mig "Gloria" på cd hem ikväll, så nu sitter jag för FÖRSTA gången, ever, å lyssnar på klassisk musik hemma, å jag njuuuuter ! Jösses, det kommer bli enormt att sjunga detta i kyrkan :)
 
Bild: Hemläxa !
 
Imorrn är det jobb igen, så nu hägrar bingen minsann.
På onsdag e.m jobbar jag på Huldas mellan 14-18. Välkomna ;)
 
Najty najti
Eva
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0