Skönsjungande söta barn,, risgrynsgröt å negerbollsmuffins !

Å vilka underbara ungar det finns ! Ca 70 st var de som kom in till oss i församlingshemmet och åt köttbullar å potatismos, å sen sjöng jättebra i kyrkan ! Sång ÄR glädje :)

Hämtade upp dagens födelsedagsbarn på hemvägen, så nu spelas det Sims igen. Alla tre ligger i en hög i soffan och äter godis å Ida spelar. Älskade ungar. Så rik man är egentligen <3

På spisen kokar en stor gryta risgrynsgröt och jag tog nyss ut en plåt med uuuuunderbart doftande negerbollsmuffins !!! Mmmmm !
Recept fås mot fjäsk ;)

Imorrn kommer mamma och pappa hit. Vi ska fira Ida och jag tänkte bjuda dem på lunch.... Så nu återstår att fundera ut vad det ska bli ??? Nåt med kycklingfilé blir det iaf.
Ikväll kl 21.30 ska jag hämta min förstfödda älsklingsunge som jobbar kväll på Allégården. MYS ! Bara lilla Johanna som fattas, så är vi fulltaliga !
Kvällens bild blir på dagens andra födelsedagsba...hrmm dam - Kaisa !! Grattis grattis, present och sång kommer till veckan !!!

Pöss
Eva



Kommentarer
Postat av: Hanna

Tips på lunch ;) baconlindad kycklingfilé e supergott

Svar: Ja de är gutt ! Men det blir inte en filé/person... tänkte göra en potatisgratäng med kycklingfilé i, eller en paj som Josse tipsade om på Alpnaeringsidan ! Tack för tipset Hanna !!!
Eva Pålsson

2013-04-13 @ 18:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0