Skit oxå..

Hade skrivt färdigt mitt inlägg och skulle bara välja kvällens bild.....
DÅ ! stängdes datorn ner för uppdatering.... å när den kom igång så fanns ju inget kvar. MORR :(
 
Jaja, har haft en lugn skön kväll med barnen. Vi har myst, läst sagor och haft sångstund !!
Nu sover juvelerna och jag ser på det sorgliga/fina programmet Sofias änglar på femman.
Livet förändras dagligen för så himla många....
 
Imorgon till exempel. Då ska jag och sambon på hans styvpappas begravning i Vissefjärda.
Var runt mamma och hämtade en bukett ljuvliga rosor från dem, att ta med imorrn.
 
Passade på att väga mig hos mamma - YES ! Hade gått ner mer, precis som jag trodde. -43 kg nu då va ;)
 
Ha de gott
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0