Gääääsp !

I helgen har jag jobbat häcken (?) av mig... (nee, den e kvar). Det blev dessutom övertid igårkväll.
Jobbade 7-13 + 15.45-22.15. Å det gick ju bra då va !
Idag hade jag hästpasset, dvs 7-16. Å de va jobbigt. Trött var bara förnamnet. Å det är helt å hållet Johannas fel !!! När jag klev innanför dörren igårkväll vid 22.30 så var det kolsvart i heela huset,, bara teven var på.
Johanna & Marcus satt i soffan och väntade på mig, redo att se filmen "fredagen den 13:e". HUA !!
De var väldigt envisa och ville se den med mig, så jag offrade mig å såg HELA filmen minsann.
Den är alldeles fruktansvärd, ju ! När jag sen skulle borsta tänderna, själv... så fick det bli med öppen dörr och ALLA lampor tända, samt en ständig koll vad som fanns bakom mig. Löjligt vad man kan skrämma upp sig ;) Summan av kardemumman blev iaf att jag sov för lite inatt å var seeeeeg idag.
Tur jag jobbade med bästa Emelie som höll igång mig ! Det är så himla kul att jobba i hemtjänsten !
Hoppas jag får stanna forever, ja, eller tills min heltidstjänst på Huldas dyker upp :) *blink blink*.
 
Nu har barnen lagt sig och jag ska hoppa i nattlinnet å krypa upp i soffan med en mugg te !
Hoppas ni har haft en härlig helg i vårens tecken !!
 
Tjolahopp
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0