Fullspäckad onsdag !

Jobbade 7-12.45. Lämnade min bil till min bästa pappa. Gick till Centralskolan för ett extrainsatt möte i BUN kl 13.
Vidare till Allégården för utprovning av arbetskläder. Kikade in på nyöppnade Frasses å tog en korv + ett halvt bröd.
Blev upphämtad av min söta mamma som körde hem mig till dom. Där väntade min kära bil Majzan, nystädad och fin med nya sommardäck ! WOW !! TACK snälla älskade Pappa <3 <3 <3
NU kan jag ju köra med bilen utan att ha ångest :)
Svängde förbi VP och solade 15 minuter (fräknig ? JAA) innan jag hämtade kidsen på Församlingshemmet.
Tog vägen förbi Huldas och blarrade några ord med min söta chef <3
Hem å steka pannkakor, sen intog vi soffan och såg på Ice age 1 !! Så himla kul de filmerna är :)
Sid är bara bäst !!
Nattade de små och sitter nu å lyssnar på Spotify. Ska sjunga på en begravning imorrn ihop med pappa, så jag övar lite på "jag har hört om en stad ovan molnen".
Den är så himla fin, men den väcker många minnen till liv. Minnen av mina goa farbröder och min mormor och morfars begravningar. Saknar dem oerhört.
Imorrn sjunger jag lite från mina morföräldrar oxå, då det är min och även deras gamla granne Märta som begravs.
TIPS :Sök på Spotify låten ovan, med Carola - vackert !
 
Idag fyller Johannas pojkvän Marcus 20 år !!! Grattis grattis - kom hit så vi får fira dig snart :)
 
 
 
Ni är så fina tillsammans <3
 
Ha en go kväll
Eva
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0