Färdigjobbad minsann !

Idag har jag jobbat. På min lediga söndag. Varför ?
Joo, för att jag ska få vara ledig den 12/5..
Varför då ?
För att jag lär vara dödens trött då,, för att jag varit i Folkan den11/5 :)
Såå, världens coolaste vikarie Michaela var så snäll å bytte pass med mig. Så idag jobbade jag för henne. Skönt att ha bytet gjort !!
Tack snälla Du för hjälpen !
Det har varit en rektigt bra dag på jobbet oxå ! Goa jobbarkompisar och bra flyt !
Bara känslan av att veta att man får gå hem kl 14 - alldeles underbart. Är ju van vid 12-timmarspass på mitt ord jobb..

Barnen har varit hos mina föräldrar hela dan, för sambon jobbar oxå. När jag skulle hämta dem var de inte där.... ringde upp pappa, å då sa han att de var i Arontorp på Öland och åt mat. De hade även besökt pappas älskade "nunnedalen" å kollat blommor... "det roligaste jag visste när jag var liten" (IRONI)
Mina barn tycktes iaf uppskatta det ;)
Tack snälla goa bästa föräldrar för hjälpen och utflykten !!

Så nu har jag slängt arbetskläderna i tvätten, satt fötterna i högläge och intagit soffläge en stund, innan familjen kommer hemrykandes.
Tror det får bli pizza ikväll. Har inte alls planerat nån mat och orkar inte re i det nu.
Jobbade ju faktiskt delad tur igår, å mellan passen fördrev jag tiden på Huldas å plockade upp en massa nya grejer !!

Imorgon ska jag till dietisten i O-hamn. Sju månader har gått sen operationen. Det ska bli intressant å se alla värden och mått av olika slag. Jag mäter mig aldrig och väger mig väldigt sällan. Dessutom så stämmer det aldrig med en våg hemma mot dietistens/ sjukhusets vågar. Hoppas det blir ett givande besök iaf. Uppdatering kommer.

Soliga söndagshälsningar från skogen
Eva





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0