Dietisten, gullungar och kören !

Var ju då hos dietisten idag. Hade lämnat in en matdagbok innan, som hon hade analyserat. Väldigt intressant minsann !!
Jag dolde inget, utan skrev i ALLT jag ätit i tre dagar,, inkl Polly och havreflarn...
Det är okej att mumsa på sånt ibland, men jag ska begränsa det till en dag i veckan. (ja, utom den där veckan ni vet...) Utmaning !
Annars såg det bra ut tyckte hon. Jag ska tänka på att äta gröna grönsaker, mer fet fisk, mer mellanmål och dricka mer vatten.
Det är verkligen jättebra att Landstinget satsar på mycket information både innan och efter en GBP, det är nyttigt och intressant.
Vikten stämde faktiskt överens med den jag själv tog förra veckan.
43 kilo mindre :) Wonderful !

Hämtade upp Ida och barnen på fritids.
Nu sitter vi och ser på Shrek 2. Hihihi så hiiimla kul den är :)

Snart körövning med bästa Vox nova. Sista övningen innan GLORIA på lördag.
Förgyll er lördagskväll med ett besök i Mönsterås kyka. Det börjar kl 18. Det blir sång och musik av folkhögskolans elever och Capella Oscaria (orkestern) och sen framför den stoora kören Gloria av Vivaldi. Missa inte detta !

Kvällens bild blir på gårdagens gooda grötbullar !
Manic monday
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0