Allt annat blir oviktigt..

..när det kommer till strävan efter att barnen ska ha det bra, alltid !
Mitt hjärta blöder när jag läser/får reda på/märker att de mår dåligt.
Man vill finnas till. Hjälpa, trösta,, krama, älska dem. Alltid.
Hoppas de känner det även på avstånd. Att mamma finns här och bryr sig. Sådär som bara mammor kan. Villkorslös kärlek liksom <3

I vårt stora hus har vi 4 rum som står oanvända. Känns tråkigt. Vill inte ens titta in i dom. De är stökiga och röriga. Vill ha hit en container å slänga en massa gammalt skit. Borde ha en loppis !!
Ska försöka få ordning på rummen iaf, så tjejerna har vars ett rum att komma hem och sova i, som känns som deras !! Saknar dem som tusan, men idag kommer iaf Ida hit !!!!!
Ska berätta för henne att jag hittat ett piano som jag ska köpa :)
Sara ska oxå börja spela piano tll hösten, så de behöver verkligen ha ett piano hemma att öva på . Lite liv och rörelse - yes !


Igår sjöng vi upp Gloria igen, i Döderhults kyrka. Vilken vacker kyrka !! Jag tror vi ska ta en roadtrip i sommar och bara kolla kyrkor längs vägen :) Får väl se vad övriga familjen tycker om det..)

Jaja, hursomhelst så kommer jag verkligen sakna detta stora långa verk av Vivaldi ! Det är en sån känsla när man äntligen kan den, så man inte behöver läsa i noterna hela tiden !! Som vi har gnetat och övat på Gloria ! Och jag har fått upp ögonen (eller mer öronen..väl) för klassisk musik minsann ! Vuxenpoäng ?

Idag ska jag åka ut till Torp för en fika med lilla bästa Cissi <3
Sen hämta Ida i B-måla å sen hem å stääääda :(

Ser fram emot fredag då jag ska jobba på Huldas :) Det var läänge sen !


http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=lAZgLcK5LzI

Stopp och galopp
Eva

Kommentarer
Postat av: (Din dotter)

Du är världens bästa mamma, jag vet att du ställer upp på oss jätte mycket och du finns där för oss!
Jag är tacksam över det ska du veta!
Jag vet inte vad jag hade gjort utan dig, min älskade mamma ❤

Svar:
Eva Pålsson

2013-04-29 @ 09:12:31
URL: http://ljunggrenarna.blogg.se
Postat av: Mamma

Tack snälla gumman <3
KRAM

2013-04-29 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0