3 april !

Vilken härlig dag !
Solen lyser från en klarblå himmel. Det är vindstilla och snön smälter. Grusvägen är snart helt blottad från vinterns långa hala snötäcke.
På förmiddagen tog vi en rejäl runda till fots/cykel/ponny. Sara red på Valle, som var pigg och glad att få komma ut. Elias trampade på sin cykel, som hade blivit aningens mindre än förra året när han fick den i 6-års present... Eller var det möjligen så att min lilla prins hade växt typ en decimeter ?? Hur eller hur så ska vi höja sadeln och styret på den ;)
Själv promenerade jag. Alldeles underbart !!!
Mina söta döttrar åkte tillbaka till sin pappa igårkväll,, men som plåster på såren så kommer min älskade Elin hit ikväll. De lixom avlöser varann ! Elias och Sara blir så himla glada när syrrorna kommer. De gosar med dem och sitter i timmar och killar dem på ryggen och bara myyyser <3 Mina ljuvliga ungar <3 <3 <3 <3 <3

Jag hittade 2 pkt jäst i kylskåpsdörren. Bäst före 4/4....
Går ju inte slänga 4 kr (?) så det fick bli ett bullbak minsann .
Gubbens mungipor steg när han klev innanför dörren ;)

Nu vart jag själv en stund. Sara är på påskfest hos en klasskompis och Elias drog med pappa på friidrott i O-hamn. Själv ska jag dra  ner till Huldas en runda (abstinens, ju) och sen hämta Elin vid bussen.

Ha de
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0