Dag 2 efter op !

Alla som känner mig vet att jag brukar ha många järn i elden. Idag har inte elden varit tänd kan jag säga. Hade dropp inatt och åt sen välling till frukost. 75 ml fick jag i mig sen var jag mätt.  Skedade sen i mig 75 ml apelsinjuice och fick bra energi av det (!?!) så jag tog en låång dusch. Har med mig en alldeles underbar duschtvål från alpnaerings Swissform som är med kokos/vanilj ! Underbart ! Till lunch serverades fisksoppa och den var jättegod. Åt den sakta och det gick bra att få ner ca 75 ml av den på 20 minuter ! Sen sov jag middag !!! Mötte upp en sköterska i korridoren som tyckte jag skulle äta 1 dl vaniljyoggi.. det gick oxå bra och gud så gott det är !! Nu kl 16 fick jag äntligen ett nytt 24-timmars WiFi för gäster, å kunde logga in här igen.  Jag vet inte ännu om jag kan/får åka hem ikväll. Ser iaf fram emot rotfruktssoppan som serveras ikväll ! Jag är såå glad att jag knappt har haft ont nånstans idag ! Vad kul att bilden blev upp och ner i inlägget igår... en ganska bra fingervisning om hur det står till med fröken Pålsson ;) Imorrn tar vi nya tag !
 
Avslutar med ett citat från min helknasiga kusin C :
Svårt är att leva, svårt är att dö. Svårt är att vada, i meterdjup snö.
Tack å hej
Eva

Kommentarer
Postat av: cissi

Tänker på dig pålsson och hoppas sååå att du snart är hemma igen! Kram på dig vännen!

Svar: Tack min bara min bönis <3
Eva Pålsson

2012-09-14 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0