That 70´s show !

Jag verkligen älskar den serien :)
Det blev sent på Huldas ikväll.... å trevligt ! Vi hade julbuffe, ostbricka och glöggmingel för ett kvinnligt nätverk i länet. Det gick bra och alla verkade nöjda !! Kul att få jobba lite där, det har jag längtat efter .
Inte alla som har en fantastisk gårdsbutik på cykelavstånd, där de får jobba extra ...

Hur som helst så kom jag hem vid tjugo i tio. Fyllde på vatten till hästarna ute och gav mina små kissemissar lite käk och dök till sist in här i stugvärmen !!

Hängde upp en tvätt å slängde i en till (då en viss tonäring här i huset äntligen städat/mockat sitt rum... med överfulla tvättkorgar som följd).
Intressant va ?! ;)
Det jag ska komma till är att jag nu sitter å väntar på att den maskinen ska bli klar... å för att inte somna i soffan så ser jag på That 70´s show. Så himla sköna lirare, å så Ashton Kutcher förstås!

Jag har fortfarande inte hört nåt om jobbet jag sökte..... så de går väl miste om mig då (för det var så man skulle se på det va ?)
Allt har en mening, så jag väntar väl på nåt annat då....
Fast anställning på Huldas t.ex, skulle sitta som en smäck :)

Under tiden kämpar jag vidare i gruvan och ser fram emot december !!!
Just det, ska ju till Ullared den 4/12 oxå !!! Lovely, en till grej att se fram emot! Då ska julklapparna inhandlas, för sen jobbar jag varje dag, typ !

På onsdag är barnen och jag lediga. Då blir det Leos lekland och lite shopping i Kalmar. Elin ska följa med och övningsköra dit och hem. Spännande....

Tvättelitvätt
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0