Solsken å dammråttor ..

bad combo. Tänker fokusera på ett av dom, nämligen SOLSKENET !!!
Sambon ska ju för sjutton vara helt själv hemma heela helgen, så han kommer ha all tid i världen att dammsuga, torka ALLA golv, skura toaletten å badrummet, torka all.målning i huset, hänga upp de sista hängrännorna, damma, byta lakan i alla sängar + såklart tvätta upp allt, putsa alla fönster så jag kan göra adventsfint när jag kommer hem, rengöra köksfläkten, skura kylen och frosta av frysen, storhandla.... och mer grejer som han SÄKERT kommer på själv !

Tänk vad vi ska bli överraskade, jag och barnen, när vi kommer hem på söndag ;-)
Han kanske går helt bananas på inredningen oxå, å möblar om lite - spännande !!!!

Nu tar jag en välbehövlig skogsrunda i det underbara solskenet !

Have a nice torsdag you all
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0