Sjuk ??

Jag gar varken tid, råd eller lust att vara sjuk.. Men inatt har jag haft ont i magen och mått lite illa. Vaknade flera gånger av att magen värkte. I helgen gick det magsjuka på jobbet :-(
Orkade knappt ta fram frukost eller nåt i morse. När barnen hade åkt så gick jag direkt och la mig. Sov tre timmar. Har knappt druckit nåt idag, kanske en deciliter sammanlagt . Mår bättre nu men har ont i skallen och är jättetrött.
Johanna kom med samma taxi som de små nu, å de är redan igång att baka pepparkakor :-)
Älskade gullungar <3

Det blir vila resten av dagen och hoppas på bättring tills imorrn.

Fortfarande inget svar från jobbet jag sökte... dåligt.
Är jättevelig över det andra jobvet jag blivit erbjuden.... Pust !

Krassliga hälsningar
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0