Singstar

Vilken toppenkväll vi har haft, barnen och jag ! Efter middagen så lekte de och jag fixade lite med tvätten. Sen åt vi glass och spelade/sjöng Singstar på vårt gamla hederliga PS2 . Det är verkligen en utmaning att slå de små rackarna på låtarna de kan bra !! Vi har en skiva med Disneylåtar, å dom är jättesvåra kan jag säga .
När vi hade kört "barbie girl", där jag var killen och Elias var tjejen, så lyssnade vi på hur det lät ....( det spelas in varje låt så man kan lyssna efter) så skrattade vi så tårarna rann !! Barnen tycker jag är bra som bas :-)
Nu har de somnat och jag njuter av lugnet och ledigheten !
Elin kom nyss hem från innebandyn. Hon har beställt studentmössan, idag !! Snacka om att vara ute i goood tid ! Värre än jultidningarna ju.... som man klagar över att barnen kommer och ska kränga i augusti, typ...

Nu ska jag slötitta lite på "little Fockers " och planera morgondagens utflykt :-)

Tjingelong
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0