Ser VERKLIGEN fram emot förändringar som kommer !!!

Kan inte säga mer. Har iaf fått nog nu. Kommer sakna många. Hoppas på gemenskap, humor och trygghet. Spännande!

Alla hade gått å lagt sig när jag kom hem nyss. Helt tyst i hela huset. Inte ofta det händer.
Passade bra ikväll. Orkar inte prata med nån.

Imorgon är en ny dag!
På lördag ska jag jobba med nåt KUL :-)
Jag ska stå på Coop i O-hamn och bjuda på glögg, pepparkakor och julmust. Bredvid mig ska en cd-spelare spela julmusik heela dagen !! Vilket uppdrag !! Som klippt och skuret för mig !! I just lööve julmusik, å allt som jag ska bjuda på oxå, by the way ;-)

På tal om glögg, så var jag en stund på Huldas idag. Kan inte låta bli. Får abstinens om det går för många dagar. Pysslade och plockade lite. Terapi ! Umgås med väninnan, ju ! Ställde iaf ihop alla goa glöggsorter vi har på "julbordet" . Sen bunkrade vi upp saffransbiscotti, dinkelpepparkakor och de ljuuvliga chokladdoppade pepparkakorna bredvid. Mumselimums !!
Ska ni lyxa till det lite i helgen ? Bortbjudna ? Julklappstips ? Besök Huldas i Harrstorp !!!
Kolla hemsidan www.huldasiharrstorp.se

Jamenjustdet !! Jag besiktade min gamla v70 idag. Min klippa. Min slitvarg. Min silverpil på grusvägen. Den som är så poppis att jag t.o.m fångat tre råttor i fälla, i den... Jefla skitdjur.
Hur som helst, DEN GICK IGENOM MED BLANKT PAPPER !!! Den stolta ägaren var både glad och mallig när hon rattade ut gamla Majzan därifrån !!

Men herregud !! Ser på debatt på tv, där de tar upp detta om advents/luciafirande i kyrkan/ skolan eller ej.... Hur ska det sluta ?? Vad tror ni? Traditioner ? Ateister. Muslimer. Vilka ska kunna delta ? Jösses !
Å så detta med Bobbys föräldrar. Som kommit ut ur fängelset nu efter 6 år... när de fick 10 år. Åååååh. SUCK.

På söndag ska i alla fall jag och mina små juveler sjunga i kyrkan !
Och den 13 december ska de delta i Mönsterås stora luciatåg !! Så de så !

Himmel å pannkaka
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0