Rast från korvstekeriet !

Sitter i det lilla cafeet på Maxi. Mumsar på min banan och njuter av att sitta ner ! Har i smyg lagt upp fötterna på stolen mittemot. Det känns i fötterna att jag har stått på hårt golv i två dagar. Idag var det jättekul när jag tog på mig jobbrocken. Den har varit skittrång innan och jag har fått knäppa den i en rad (den är dubbelknäppt fram) . Nu har jag den precis som den ska vara. Och den är t.o.m lite stor i armarna. YES :-)
Ugglarps korvar ÄR goda. Har nog sålt mängder idag.

Sara min rara underbara fyller 8 år idag !!!
Jag har lagt undan en "pumpatårta" till Sara. Vi ska fira henne när jag kommer hem.
Fick order om att köpa hem singoallakex oxå. Jag som verkligen älskar att baka, har tyvärr inte hunnit baka nåt inför idag.. Men till hennes barnkalas ska jag minsann baka loss !!

Nehe, dax att steke lite körrv igen .

Tja ba
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0