Morronpromenix - check !

Ännu skönare ute idag ! Gick upp till Alebo och vände. Måste fixa en till lista med golåtar på Spotify !
Jag har börjat dricka kaffe igen. Men bara Milea Instant och max två koppar om dagen. Det är jättegott nu!
Idag är det precis 8 veckor sen jag opererade mig. I feel good !!!
Vid 10.30 ska jag träffa Malin å Cissi. Vi ska ta en fika i Blomstermåla.Kvalitetstid kallas det !!
Igår hade vi sista övningen inför körkampen på lördag, på Sandra.
Vilken härlig blandning vi är !! Vi fick våra scenkläder igår oxå, speciellt uppsydda för oss. Skitsnygga och välsittande :-) och jag hade inte ens ångest för att prova dom. Härligt ! Livskvalite' !!
På lördag är ju oxå månadens GBP-fika på Kullzenska i Kalmar.... får se om jag hinner in på den oxå. Vi ska vara på Sandra vid kl 14...
Det kommer bli en lååång men alldeles uuunderbart rolig lördag !!!!!
Usch. Jag behöver verkligen städa. Tråk tråk, men såå trevligt när det är klart !
Tror jag ska börja sätta upp lite julsaker. I fönstren på baksidan, mot skogen. Kanske glädjer nån älg, några rådjur eller ett å annat vildsvin...Å så mig förstås !
I eftermiddag ska jag agera politiker igen. Sitter ju i Barn och UtbildningsNämnden. Det är intressant faktiskt !
Ikväll är det Bonde söker fru.Hoppas Johan väljer Elin <3
Nu ska golven bli avsugda, vi hörs ;-)
Every day sunshine
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0