Mannagrynsgröt vs min mage = 1-0

Ikväll var sista gången jag åt det. Jösses vad jag mådde illa efteråt. Har blivit bortskämd med att tåla det mesta, men never again att jag äter mannagröt. Det var jättegott och jag åt sakta.. Hade mjölk på. Kanske var pga det... ?
Fikadaten med bästa brudarna var nice ! Cissi köpte B-måla fikets specialare - en gris !!
Den visade sig vara ett mastodontbakverk med en diameter i dasslocksstorlek :-)
Vi smaskade på den alla tre(mest Cissi..) och ändå hade hon hälften kvar som hon fick med sig hem i en doggybag !

Såg på Berg flyttar in nyss. Markoolio är en skön kille, men fy sjutton vad rädd Carina blev när han skrämde henne utanför fönstret !

Imorrn har vi planeringsdag på jobbet. Får nog bli en promenad innan man ska sitta still så länge.

Grötiga hälsningar
Eva

Kommentarer
Postat av: cissi

Gav bort den andra delen :-) ta en Lång promenad innan, det ska jag men lär ändå få problem att sitta stil. Pöss

Svar: Yeah right... Kvällsmat igår ! Ses sen smulan <3
Eva Pålsson

2012-11-07 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0