Julgodis

Mumselimums!! Vi gjorde lite julgodis idag på jobbet. Tre sorter hann vi med. Limegodis, mörk chokladkola med flingsalt och chokladtryffel rullad i pepparkakskrydda/florsocker. Imorgon ska vi göra Rocky road, om vi har tid. Vi åt varm smörgåstårta ikväll, gud så gott det är. Tog en liiten bit + sallad. Åt halva biten, sen var jag mätt.. måste komma ihåg att duka med assiett till mig på jobbet ! Då är det lättare att ta lagom stor portion. Billig i drift? Yes !!

Kom hem till mina små gos, som överöste mig med info om vad de gjort idag. Deras farmor bor i Vissefjärda (världens ände - åk och åk och åk tills vägen nästan tar slut, sen lika långt till = du är framme där). Där har de iaf varit idag!
Idag har jag träffat mina älskade fina underbara döttrar Ida och Johanna oxå <3 <3
Johanna kommer hit imorrnkväll och ska bo hos mamma i två veckor !!!!!! Hoppas Ida hänger på oxå !! Saknar att ha ALLA mina barn hemma VARJE dag. Åå vad jag ser fram emot det :-)
Då ska vi göra de goda julgodisarna här hemma, som vi gjorde på jobbet idag.

Nu ska jag natta mina små gos, sen fixa en mugg gott te å krypa upp i soffan framför "så mycket bättre" !!

Hävv ö najs sätördejj ivning folks
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0