Huldas i Harrstorp

... troligtvis världens bästa gårdsbutik !!
Jag var där idag en runda innan jobbet. Hann med en fika å lite planering med bästa Magdalena oxå !
Det har kommit hem så mycket fina och goda nyheter nu till jul och mer är på G in.
Jag längtar nåt enormt till att få jobba där i december !
Förra året hade vi minst sagt fullt upp och det är såå superkul !!!
Så fort jag kliver in i butiken så börjar jag plocka och greja. Även de gånger jag bara är där som kund. Kan inte låta bli lixom. Det är väl ett bevis på att man älskar det man gör, eller ?!?! Kan säga att det inte är likadant på alla andra arbeten jag har, tyvärr..

Men alltså, herreguuuud !!!! Under tiden jag skriver detta så har Zlatan gjort 2 mål, från 2-1 till 3-2 !!! Älskar fotboll, när landslaget spelar !

Jaja. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan hänga upp den innan sängen kallar. Måste tvätta upp lite innan fredag, då vi åker till Stockholm , ju :-)

Heja Sverige, friskt humör! Släpp inte detta nu ! Kom igen Rasmus Elm ! Vår lokala förmåga ;-)

Imorrn är en annan dag
Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0